mannerplatz

Target: Mały-duży mężczyzna…

20-05-2014 | Konsument

Kierowanie kolejkami górskimi i pociągami jest dla jednych świetną zabawą, ale dla innych niczym innym niż operowaniem ciężką maszynerią.Tak przynajmniej głosi napis nad wejściem do parku rozrywki dla mężczyzn Männerspielplatz, w którym mogą oni na nowo odkryć drzemiącego w nich wewnętrznego majsterkowicza.

Za 219 EURO, odwiedzający Männerspielplatz, mogą zrzucić z siebie biurowe uniformy i naprawdę się pobrudzić bawiąc się koparkami, dźwigami, ciężkim sprzętem Caterpillar i quadami. Park jest zlokalizowany w starej fabryce, na obrzeżach Kassel w Niemczech. Oferuje odwiedzającym 18 punktów rozrywki i gwarantuje zabawę ile dusza zapragnie.

Wyzwania dla spragnionych męskiej rozrywki twardzieli obejmują przenoszenie ciężkich kamieni z użyciem koparki Komatsu Hanomag, równanie nawierzchni ziemi buldożerem, jazdę off-road quadem Unimog oraz udział w kursie łucznictwa.
Wymogiem jest wiek minimum 18 lat i prawo jazdy kategorii B. Wstęp jest limitowany, żeby zmniejszyć czas oczekiwania na daną atrakcję.
Przez spełnianie życiowych pragnień, które okazują się takie same u małych chłopców, jak również dorosłych mężczyzn, Männerspielplatz zapewnia przeżycia porównywalne z tymi jak ze stron książki Pine and Gilmore’s Experience Economy.
Pomysł ten może być kopiowany z powodzeniem również w innych częściach świata i przybierać różne odważne formy, jak np. Facet w kuchni…
A co z tego ma marketer?
– doskonale sprofilowany segment
– powierzchnię reklamową adresowaną do określonej, silnej, męskiej społeczności
– doskonałe miejsce na imprezy, eventy i integrację.
Kilka firm już nawiązało współpracę z właścicielem parku…

Więcej na http://www.maennerspielplatz.de/
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »