XOX wykorzystuje specjalne opaski biometryczne, aby przewidzieć reakcję tłumu w czasie rzeczywistym.
Badania opinii klientów to podstawowa metoda na poznanie ich preferencji oraz odczuć, co do konkretnego produktu. Niestety, czasami bardzo ciężko przeprowadzić tego typu badania i otrzymać miarodajne wyniki. Z pomocą przyszły opaski XOX, która za pomocą badań biometrycznych pozwalają przewidzieć to, jak zareaguje grupa konsumentów.
Pierwsze testy bardzo obiecujące
Brytyjska firma stworzyła urządzenie wyposażone w wiele czujników, które mierzą puls, temperaturę ciała, szybkość oddechu itp. Opaski były testowane na ostatnich Saatchi & Saatchi New Directors Showcase 2014 i wyniki były zaskakująco trafne. Grupa uczestników została poproszona o założenie XOX oraz obejrzenie kilku reklam. W opaskach zostały zamontowane specjalne diody, które zmieniają kolor w zależności od nastroju użytkownika. Podczas oglądania reklam mierzono wskaźniki biometryczne każdej osoby i w ten sposób ustalano jak reaguje na konkretny przekaż płynący z reklamy.
Technologia XOX może być przełomowa w dostosowywaniu treści prezentowanych dużym grupom ludzi. Organizatorzy eventów będą mogli w ten sposób przewidzieć reakcję tłumu i odpowiednio planować wydarzenia.
Na podstawie: www.xoxemotionaltech.com
Zobacz także
» Marketing » Opaska odczytująca emocje klienta
« Zmywanie naczyń zamiast płacenia za posiłek Plac zabaw jako gra Video »