Wina w e-commerce

„Winny” e-commerce

09-01-2017 | IDEA

Brytyjski klub wina – Garcon Wines – zaprojektował specjalną butelkę wina na potrzeby przesyłek pocztowych do swoich klientów.

Design dla e-commerce

Jednym z krytycznych elementów e-commerce jest dostawa – tak dla sprzedawcy jak i odbiorcy.

Garcon Wines zaprojektował „odchudzoną”, plastikową butelkę wina, której rozmiary umożliwiają jej dostarczenie za pośrednictwem typowej skrzynki na listy. Ty samym nawet brak odbiorcy pozwala na dostawę do domu bez obawy.

Butelka-list

„As convenient as home delivery is” to wydaje się być motto nowego projektu.
Przesyłki, które nie mieszczą się w standardowych skrzynkach na listy bardzo często stanowią problem w łańcuchu dostaw. Często konieczny jest zakup znacznej ilości produktów i precyzyjne ustalenie godziny w celu zapewnienia dostępności po stronie odbiorcy.

Nowe, bardziej wytrzymałe, szkło-podobne butelki klubu Garcon są cieńsze i dłuższe niż typowe, chociaż zawierają taką samą ilość wina. Butelki, pakowane w specjalne kartony, są specjalnie dostosowane do obsługi przesyłek wysyłanych na duże odległości drogą pocztową tak by pozostały nieuszkodzone.

Inspiracja zdrową żywnością

Garcon Wines zainspirowany systemem dostarczania produktów tzw. zdrowej żywności znalazł sposób, aby zapewnić te same usługi z własnym produktem -winem. Aby umożliwić dostawę pełnowymiarowej butelki wina poprzez londyński letterbox, przeprojektowana została tradycyjna, szklana butelka o pojemności 750 ml.

Winny abonament

Członkowie klubu mogą wybierać spośród różnych programów subskrybcji. Opcje dostępne to dostawa codzienna, co tydzień lub co dwa tygodnie. Gwałtowny wzrost popularności usług abonamentowych powoduje szerokie zainteresowanie także winem jako produktem subskrypcyjnym.

Pin It

Zobacz także

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

« »