-
26-04-2017 |
Premium, Slider-home |
content marketing, marketing, promocja i reklama, social media, trendy biznesowe, WWW
Dziś po Content Marketing sięgają tak eksperci SEO jak i specjaliści do spraw PR oraz marketing managerowie, a nawet internetowi sprzedawcy. Jedni wzmacniają widoczność marek i serwisów w wynikach wyszukiwania,...
więcej
-
17-01-2017 |
Premium, Slider-home |
innowacje, konsumenci
O zjawisku ekonomii przywilejów (na Zachodzie zwanej perkonomią) mówi się coraz częściej. Nagradzanie klienta stało się standardową formą jego usatysfakcjonowania, a przy okazji wzbudzania pożądania „po więcej”....
więcej
-
02-01-2017 |
IDEA, Slider-home |
badania, neuromarketing
Jak przeniknąć do mózgu klienta? Rozpoczęła się kolejna burzliwa debata na temat technik marketingowych opartych na wiedzy o systemie nerwowym człowieka. Orędownicy neuromarketingu twierdzą, że wiedza o systemie...
więcej
-
01-01-2017 |
Marketing, Slider-home |
promocja i reklama
Większość problemów wynika z faktu niedopasowania kreacji do specyfiki medium, jakim jest internet. Dodatkowo na niekorzyść efektywności kreacji reklamowej działa niechęć do wykorzystywania narzędzi badawczych, które...
więcej
-
07-12-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, konsumenci, trendy biznesowe
Wraz z postępującą urbanizacją, której konsekwencją jest dynamiczny wzrost liczby mieszkańców wielkich miast i metropolii, marketerzy wyłaniają nową kategorię konsumencką – tzw. citysumerów. Pod tym pojęciem...
więcej
-
01-12-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, trendy biznesowe
10 wysoko cenionych, innowacyjnych pomysłów, które mają szanse na ewolucję biznesu w różnych kategoriach i dziedzinach…. 1. Elektryczne rowery Fiata Włoski Fiat pokazał swoje ekologiczne oblicze i faktyczną troskę o...
więcej
-
21-10-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, trendy biznesowe
Dotychczas spotykaliśmy się z innowacjami, które w lepszy lub gorszy sposób łączyły fizyczne produkty z wirtualną rzeczywistością – tzw. Internet of things. Teraz nadszedł czas by zrobić krok naprzód w zakresie...
więcej
-
21-05-2014 |
Premium, Slider-home |
konsumenci, trendy biznesowe
F-faktor, którego nazwa bierze się od angielskich słów: friends (przyjaciele), fans (sympatycy) i followers (naśladowcy), oznacza strefę wpływów otoczenia zewnętrznego na decyzje zakupowe jednostki. A tym samym...
więcej