Założycielem i właścicielem firmy jest Artur Maciorowski – niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu.
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek:„E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.
Od 1998 r. związany z biznesowym wykorzystaniem internetu. Podczas pracy w ComputerLand S.A. i agencji SUPERMEDIA Interactive realizował projekty m.in. dla Alcatel Polska, PKN Orlen, HP Polska, Bank BPH, Apsys Polska, VW Bank Polska, Banku Ochrony Środowiska. Od 2004 roku rozwijał bankowość internetową dla korporacji w Banku BPH SA, a następnie począwszy od listopada 2006 roku przez kolejne dwa lata odpowiadał za działania e-marketingowe w Fortis Bank Polska SA.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, programu „Professional Diploma in Marketing” brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application Framework for E-business” w Zurichu.
Specjalizuje się w strategicznym i taktycznym doradztwie internetowym. Trener, prelegent i konsultant, który przez lata współpracował z „Marketingiem w Praktyce” (redaktor działu TRENDY), „Managerem”, a od blisko 2 lat piastuje funkcję Redaktora Prowadzącego magazynu „Online Marketing Polska” wydawanego przez Forum Press.
Od kilku lat wykłada na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także innych uczelniach (np. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej).
Od 2003 roku prowadzi szkolenia i warsztaty poświęcone zagadnieniom marketingu interaktywnego i e-biznesu.
„Wskaźniki marketingowe” to praca zbiorowa pod kierunkiem Roberta Kozielskiego opublikowana z końcem 2015 roku z udziałem ekspertów marketingu. Moim udziałem były 4 rozdziały poświęcone miernikom sukcesu w ramach marketingu online. W ramach publikacji opisuję przykłady, mierniki, sposoby obliczania i weryfikacji skuteczności z wykorzystaniem takich wskaźników jak CPM, CTR, CPC i CPA. Obowiązkowa pozycja skutecznego marketera!