Artur Maciorowski – CEO, szkolenia i doradztwo eCode
Założycielem i właścicielem firmy jest Artur Maciorowski – niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu.
BIOGRAM
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek:„E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu”.
Doświadczenie
Od 1998 r. związany z biznesowym wykorzystaniem internetu. Podczas pracy w ComputerLand S.A. i agencji SUPERMEDIA Interactive realizował projekty m.in. dla Alcatel Polska, PKN Orlen, HP Polska, Bank BPH, Apsys Polska, VW Bank Polska, Banku Ochrony Środowiska. Od 2004 roku rozwijał bankowość internetową dla korporacji w Banku BPH SA, a następnie począwszy od listopada 2006 roku przez kolejne dwa lata odpowiadał za działania e-marketingowe w Fortis Bank Polska SA.
Wykształcenie
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, programu „Professional Diploma in Marketing” brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application Framework for E-business” w Zurichu.
Praktyka
Specjalizuje się w strategicznym i taktycznym doradztwie internetowym. Trener, prelegent i konsultant, który przez lata współpracował z „Marketingiem w Praktyce” (redaktor działu TRENDY), „Managerem”, a od blisko 2 lat piastuje funkcję Redaktora Prowadzącego magazynu „Online Marketing Polska” wydawanego przez Forum Press.
Od kilku lat wykłada na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także innych uczelniach (np. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej).
Od 2003 roku prowadzi szkolenia i warsztaty poświęcone zagadnieniom marketingu interaktywnego i e-biznesu.
eCode jest obecny na rynku od 2008 roku. Specjalizuje się w:
- szkoleniach zamkniętych, warsztatach i seminariach, a eksperci pod banderą firmy uczestniczą w branżowych konferencjach i kongresach,
- e-consultingu rozumianym jako kompleksowe doradztwo w sieci w takich obszarach jak promocja i reklama online, strategie komunikacji w internecie oraz taktyczne działania e-commerce.
Od lat tworzę, analizuję i publikuję na rzecz najbardziej prestiżowych tytułów oraz Wydawnictw:
- pełnię rola Redaktora Prowadzącego branżowego magazynu „Online Marketing Polska”, gdzie odpowiadam za linię programową pisma, kontakty z autorami i merytoryczną stronę magazynu;
- blisko 7-letnia współpraca z branżowym tytułem “Marketing w Praktyce”, która obfitowała w szereg artykułów eksperckich, raportów dotyczących branży internetowej oraz trendów w zakresie marketingu online i offline
- współpraca redaktorska przy publikacjach, książkach i poradnikach z czołowymi wydawnictwami jak np. C.H. Beck.
- publikacje w miesięczniku “Manager” oraz gościnnie w innych znanych tytułach prasowych i tygodnikach
Publikacje i książki o e-marketingu
Publikacja poradnikowa
„E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online” wydana przez Wydawnictwo Edgard (seria Samo Sedno) w 2013 r. Bestseller Empik.com [TOP2 za rok 2015, TOP4 za rok 2016].
„Skuteczny e-mail marketing” to poradnik o e-mail marketing i newsletterach wydany w ramach serii Samo Sendo w 2014 roku. W TOP20 Empik Bestseller za rok 2015.
„Wskaźniki marketingowe” to praca zbiorowa pod kierunkiem Roberta Kozielskiego opublikowana z końcem 2015 roku z udziałem ekspertów marketingu. Moim udziałem były 4 rozdziały poświęcone miernikom sukcesu w ramach marketingu online. W ramach publikacji opisuję przykłady, mierniki, sposoby obliczania i weryfikacji skuteczności z wykorzystaniem takich wskaźników jak CPM, CTR, CPC i CPA. Obowiązkowa pozycja skutecznego marketera!
„Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament” – jeden z najbardziej zaawansowanych projektów wydawniczych w branży e-marketingu i e-biznesu. Ponad 50 autorów – ekspertów specjalizujących się w swoich dziedzinach opracowało rozdział po rozdziale to co kluczowe i najistotniejsze. Moim udziałem stały się dwa rozdziały:
Pozyskiwanie leadów w internecie i
Projektowanie skutecznych landing pages. TOP3 w Bestesllerach Empik 2016.