PROGRAMY SZKOLENIOWE – szkolenia: IAB DIMAQ, e-marketing, reklama online, content marketing, pozyskiwanie leadów.
1. Szkolenia z certyfikacją IAB DIMAQ – od 1-dniowego Fast-Tracka do 6 dni warsztatów.
Wybierz kompleksowe szkolenia z Digital Marketingu wraz z certyfikacją kompetencji IAB DIMAQ – poznaj szczegóły.
2. Sprawdź pełną ofertę szkoleń w zakresie e-marketing i e-commerce.
Szkolenia przekrojowe:
- Content Marketing – od strategii, narzędzi marketingu treści i sposobów dystrybucji do redagowania treści w serwisach WWW (webwriting i copywriting)
W jaki sposób prześcignąć konkurencję wykorzystując obraz i słowo w sieci? Jak pisać, żeby sprzedać? Treść (content) na WWW i w sklepach internetowych – redagowanie, formatowanie, sztuka komunikacji online. - Promocja w internecie od A do Z
Planowanie i dobór narzędzi komunikacji online krok po kroku. Planowanie kampanii brandingowych i sprzedażowych od A do Z. Optymalizacja działań i projektowanie poszczególnych składników promocji. Kluczowe wskaźniki pomiaru skuteczności działań. 100% praktyki! - Kampanie promocyjno-sprzedażowe 2.0 – między online a offline
Jak realizować skuteczne działania promocyjne w dobie wielokanałowości i multi-screening? – między brandingiem a sprzedażą. - 100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów
Jak sprzedawać produkty i pozyskiwać klientów na usługi przez internet? – od doboru sprzedażowych kanałów do optymalizacji projektów. - e-Biznes w praktyce – roadmap firmy w sieci
Strategie online, monetyzacja i promocja przedsięwzięć w sieci krok po kroku. Modele biznesowe online oraz strategie zarabiania w sieci. - Online Marketing B2B – jak migrować biznes z offline do online?
Tylko dla firm B2B, których grupą docelową są firmy, partnerzy, dystrybutorzy. Od identyfikacji grupy docelowej w sieci do skutecznej komunikacji i sprzedaży. - E-marketing dla nie-marketerów Jak zacząć przygodę online?
Podstawy, narzędzia i kluczowe kanały komunikacji i sprzedaży w marketingu w internecie – tylko dla osób, które nie mają doświadczenia w marketingu, także internetowym!
Szkolenia tematyczne i narzędziowe:
- Google Day – wykorzystaj 100% potencjału giganta z Silicon Valley!
Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google? Elementy SEO, AdWords i GDN, Google Analytics oraz całego spektrum możliwości Google. - E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach
Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami? - Mobilny marketing. Mobilny internet.
Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i tabletów zmieniają rzeczywistość komunikacji online? - Jak zaprojektować i zoptymalizować serwis WWW, który pozyskuje użytkowników i sprzedaje produkty?
Od ewolucji przez trendy WWW po aspekty sprzedażowe – budowanie baz, generowanie leadów i optymalizacja stron produktowych w sklepach internetowych. - Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie? – warsztat dla handlowców i marketingowców
Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%. - Jak analizować skuteczność akcji online i pokonać konkurencję w sieci?
Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%.
- Jak wybrać agencję, przeprowadzić projekt oraz mierzyć sukces online?
Kryteria wyboru agencji i briefy, jak się rozliczać i ile płacić?, projekty internetowe od A do Z oraz mierniki sukcesu w przedsięwzięciach online.
- Psychologia internetu. Jak tworzyć przyciągające mózg komunikaty online i sprzedawać więcej w sieci?
Decyzje, zachowania i tricki neuromarketingowe i psychologiczne wpływające na zachowania konsumentów w internecie!
Jak prowadzę szkolenia i jak wyglądają materiały szkoleniowe?
Obejrzyj mnie w roli trenera i szkoleniowca – wykłady na uczelni: Zobacz jak wygląda prezentacja – materiał szkoleniowy:
Kompetencje i certyfikaty
- doświadczenie szkoleniowe od 2003 roku
- ponad 10.000 przeszkolonych uczestników: specjalistów i menedżerów oraz członków zarządów
- współpraca z ponad 10 partnerami – firmami szkoleniowym
- ponad 75 projektów szkoleniowych i warsztatów zamkniętych
Referencje na życzenie – sprawdź i zapytaj o rekomendacje!
Więcej informacji na SP MI, SGH
Certyfikowany trener IAB DIMAQ
Tutor i wykładowca CIM
Wykładowca SGH
Jak wygląda organizacja szkolenia i warsztatu?
4 kroki do dedykowanego szkolenia:
1. Analiza potrzeb uczestników i celów dydaktycznych.
2. Opracowanie i dopasowanie programu szkoleniowego.
3. Warsztat szkoleniowy z naciskiem na elementy praktyczne.
4. Raport – analiza ankiet i rekomendacja kolejnych kroków.
Szkolenia w ramach eCode realizowane są jako:
– otwarte (we współpracy z wybranymi firmami szkoleniowymi)
– zamknięte (na zlecenie firm, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników i dopasowane do profilu działalności)
Jak uczestnicy oceniają poziom szkoleń i warsztatów?
Wszystkie opinie uczestników są dla nas bardzo ważne. Nie tylko potwierdzają praktyczne doświadczenie ale przede wszystkim inspirują do stałego doskonalenia warsztatu szkoleniowego jak i podnoszenia kompetencji w zakresie digital marketingu.