Content Marketing – od strategii, narzędzi marketingu treści i sposobów dystrybucji do redagowania treści w serwisach WWW (webwriting i copywriting) W jaki sposób prześcignąć konkurencję wykorzystując obraz i słowo w sieci? Jak pisać, żeby sprzedać? Treść (content) na WWW i w sklepach internetowych – redagowanie, formatowanie, sztuka komunikacji online.
Promocja w internecie od A do Z Planowanie i dobór narzędzi komunikacji online krok po kroku. Planowanie kampanii brandingowych i sprzedażowych od A do Z. Optymalizacja działań i projektowanie poszczególnych składników promocji. Kluczowe wskaźniki pomiaru skuteczności działań. 100% praktyki!
Kampanie promocyjno-sprzedażowe 2.0 – między online a offline Jak realizować skuteczne działania promocyjne w dobie wielokanałowości i multi-screening? – między brandingiem a sprzedażą.
100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów Jak sprzedawać produkty i pozyskiwać klientów na usługi przez internet? – od doboru sprzedażowych kanałów do optymalizacji projektów.
e-Biznes w praktyce– roadmap firmy w sieci Strategie online, monetyzacja i promocja przedsięwzięć w sieci krok po kroku. Modele biznesowe online oraz strategie zarabiania w sieci.
Online Marketing B2B – jak migrować biznes z offline do online? Tylko dla firm B2B, których grupą docelową są firmy, partnerzy, dystrybutorzy. Od identyfikacji grupy docelowej w sieci do skutecznej komunikacji i sprzedaży.
E-marketing dla nie-marketerów Jak zacząć przygodę online? Podstawy, narzędzia i kluczowe kanały komunikacji i sprzedaży w marketingu w internecie – tylko dla osób, które nie mają doświadczenia w marketingu, także internetowym!
Szkolenia tematyczne i narzędziowe:
Google Day – wykorzystaj 100% potencjału giganta z Silicon Valley! Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google? Elementy SEO, AdWords i GDN, Google Analytics oraz całego spektrum możliwości Google.
E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami?
Mobilny marketing. Mobilny internet. Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i tabletów zmieniają rzeczywistość komunikacji online?
Jak zaprojektować i zoptymalizować serwis WWW, który pozyskuje użytkowników i sprzedaje produkty? Od ewolucji przez trendy WWW po aspekty sprzedażowe – budowanie baz, generowanie leadów i optymalizacja stron produktowych w sklepach internetowych.
Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie? – warsztat dla handlowców i marketingowców Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%.
Jak analizować skuteczność akcji online i pokonać konkurencję w sieci? Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%.
Jak wybrać agencję, przeprowadzić projekt oraz mierzyć sukces online? Kryteria wyboru agencji i briefy, jak się rozliczać i ile płacić?, projekty internetowe od A do Z oraz mierniki sukcesu w przedsięwzięciach online.
Psychologia internetu. Jak tworzyć przyciągające mózg komunikaty online i sprzedawać więcej w sieci? Decyzje, zachowania i tricki neuromarketingowe i psychologiczne wpływające na zachowania konsumentów w internecie!
Jak prowadzę szkolenia i jak wyglądają materiały szkoleniowe?
Obejrzyj mnie w roli trenera i szkoleniowca – wykłady na uczelni:
Zobacz jak wygląda prezentacja – materiał szkoleniowy:
Kompetencje i certyfikaty
doświadczenie szkoleniowe od 2003 roku
ponad 10.000 przeszkolonych uczestników: specjalistów i menedżerów oraz członków zarządów
współpraca z ponad 10 partnerami – firmami szkoleniowym
4 kroki do dedykowanego szkolenia: 1. Analiza potrzeb uczestników i celów dydaktycznych. 2. Opracowanie i dopasowanie programu szkoleniowego. 3. Warsztat szkoleniowy z naciskiem na elementy praktyczne. 4. Raport – analiza ankiet i rekomendacja kolejnych kroków.
Szkolenia w ramach eCode realizowane są jako:
– otwarte (we współpracy z wybranymi firmami szkoleniowymi) – zamknięte (na zlecenie firm, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników i dopasowane do profilu działalności)
Jak uczestnicy oceniają poziom szkoleń i warsztatów?
Wszystkie opinie uczestników są dla nas bardzo ważne. Nie tylko potwierdzają praktyczne doświadczenie ale przede wszystkim inspirują do stałego doskonalenia warsztatu szkoleniowego jak i podnoszenia kompetencji w zakresie digital marketingu.
Automated page speed optimizations for fast site performance