Szkolenia

PROGRAMY SZKOLENIOWE – szkolenia: IAB DIMAQ, e-marketing, reklama online, content marketing, pozyskiwanie leadów.

1. Szkolenia z certyfikacją IAB DIMAQ – od 1-dniowego Fast-Tracka do 6 dni warsztatów.

Wybierz kompleksowe szkolenia z Digital Marketingu wraz z certyfikacją kompetencji IAB DIMAQ – poznaj szczegóły.

Artur Maciorowski trener IAB DIMAQ

2. Sprawdź pełną ofertę szkoleń w zakresie e-marketing i e-commerce.

Zapytaj o szczegółową listę programów szkoleniowych!

Szkolenia przekrojowe:

  • Content Marketing – od strategii, narzędzi marketingu treści i sposobów dystrybucji do redagowania treści w serwisach WWW (webwriting i copywriting)
    W jaki sposób prześcignąć konkurencję wykorzystując obraz i słowo w sieci? Jak pisać, żeby sprzedać? Treść (content) na WWW i w sklepach internetowych – redagowanie, formatowanie, sztuka komunikacji online.
  • Promocja w internecie od A do Z
    Planowanie i dobór narzędzi komunikacji online krok po kroku. Planowanie kampanii brandingowych i sprzedażowych od A do Z. Optymalizacja działań i projektowanie poszczególnych składników promocji. Kluczowe wskaźniki pomiaru skuteczności działań. 100% praktyki!
  • Kampanie promocyjno-sprzedażowe 2.0 – między online a offline
    Jak realizować skuteczne działania promocyjne w dobie wielokanałowości i multi-screening? – między brandingiem a sprzedażą.
  • 100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów
    Jak sprzedawać produkty i pozyskiwać klientów na usługi przez internet? – od doboru sprzedażowych kanałów do optymalizacji projektów.
  • e-Biznes w praktyce – roadmap firmy w sieci
    Strategie online, monetyzacja i promocja przedsięwzięć w sieci krok po kroku. Modele biznesowe online oraz strategie zarabiania w sieci.
  • Online Marketing B2B – jak migrować biznes z offline do online?
    Tylko dla firm B2B, których grupą docelową są firmy, partnerzy, dystrybutorzy. Od identyfikacji grupy docelowej w sieci do skutecznej komunikacji i sprzedaży.
  • E-marketing dla nie-marketerów Jak zacząć przygodę online?
    Podstawy, narzędzia i kluczowe kanały komunikacji i sprzedaży w marketingu w internecie – tylko dla osób, które nie mają doświadczenia w marketingu, także internetowym!

Szkolenia tematyczne i narzędziowe:

  • Google Day – wykorzystaj 100% potencjału giganta z Silicon Valley!
    Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google? Elementy SEO, AdWords i GDN, Google Analytics oraz całego spektrum możliwości Google.
  • E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach
    Jak sprawić by poczta byłem motorem sprzedaży, a newsletter budował relacje z klientami i partnerami?
  • Mobilny marketing. Mobilny internet.
    Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i tabletów zmieniają rzeczywistość komunikacji online?
  • Jak zaprojektować i zoptymalizować serwis WWW, który pozyskuje użytkowników i sprzedaje produkty?
    Od ewolucji przez trendy WWW po aspekty sprzedażowe – budowanie baz, generowanie leadów i optymalizacja stron produktowych w sklepach internetowych.
  • Jak pozyskiwać klientów na usługi w internecie? – warsztat dla handlowców i marketingowców
    Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%.
  • Jak analizować skuteczność akcji online i pokonać konkurencję w sieci?
    Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz generowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku 100%.
  • Jak wybrać agencję, przeprowadzić projekt oraz mierzyć sukces online?
    Kryteria wyboru agencji i briefy, jak się rozliczać i ile płacić?, projekty internetowe od A do Z oraz mierniki sukcesu w przedsięwzięciach online.
  • Psychologia internetu. Jak tworzyć przyciągające mózg komunikaty online i sprzedawać więcej w sieci?
    Decyzje, zachowania i tricki neuromarketingowe i psychologiczne wpływające na zachowania konsumentów w internecie!

 

Jak prowadzę szkolenia i jak wyglądają materiały szkoleniowe?

Obejrzyj mnie w roli trenera i szkoleniowca – wykłady na uczelni:

Zobacz jak wygląda prezentacja – materiał szkoleniowy:

 

 Kompetencje i certyfikaty

Artur Maciorowski SGH

Więcej informacji na SP MI, SGH 

Certyfikowany trener IAB DIMAQ

IAB DIMAQ trener eCode Artur Maciorowski

Tutor i wykładowca CIM

CIM Artur Maciorowski

Wykładowca SGH

SGH - wykładowca Artur Maciorowski

 

Jak wygląda organizacja szkolenia i warsztatu?

eCode Artur Maciorowski - szkolenia - jak działamy?

4 kroki do dedykowanego szkolenia:
1. Analiza potrzeb uczestników i celów dydaktycznych.
2. Opracowanie i dopasowanie programu szkoleniowego.
3. Warsztat szkoleniowy z naciskiem na elementy praktyczne.
4. Raport  – analiza ankiet i rekomendacja kolejnych kroków.

 

Szkolenia w ramach eCode realizowane są jako:

otwarte (we współpracy z wybranymi firmami szkoleniowymi)
zamknięte (na zlecenie firm, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników i dopasowane do profilu działalności)

 

 

Jak uczestnicy oceniają poziom szkoleń i warsztatów?

Wszystkie opinie uczestników są dla nas bardzo ważne. Nie tylko potwierdzają praktyczne doświadczenie ale przede wszystkim inspirują do stałego doskonalenia warsztatu szkoleniowego jak i podnoszenia kompetencji w zakresie digital marketingu.

Oceny szkolenia eCode

Artur Maciorowski - szkolenia i kongresy

Artur Maciorowski eCode opinie