7 pytań do Michała Brańskiego, współtwórcy portalu o2.pl, a obecnie w roli członka Zarządu WP odpowiedzialnego za strategię oraz rozwój głównych marek i serwisów Grupy WP. Artur Maciorowski, Redaktor prowadzący...
VIP – 10 pytań do… Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny i partner VMLY&R Poland, juror konkursów branżowych i “kolekcjoner” statuetek za najlepsze kampanie reklamowe w rozmowie z Arturem...
E-mail marketing w content marketingu Jak zachęcać do otwarcia e-maila? O tym czy otworzymy daną wiadomość decydują milisekundy. Niezmiennie od początku istnienia poczty o zainteresowaniu się wiadomością i...
Digital Personal Branding – jak budować wizerunek w sieci? Teoria Dunbara zakłada, że każdy z nas ma określoną liczbę znajomych, z którymi może utrzymywać stałe relacje. Ta liczba to 150 i wynika ze specyfiki...
E-marketing – jak skutecznie planować działania promocyjne i pozyskiwać klientów w internecie? Marketing w internecie dla sektora MŚP – jak wdrażać e-marketing dla małych i średnich firm na rynku B2B i B2C?...
Dziś po Content Marketing sięgają tak eksperci SEO jak i specjaliści do spraw PR oraz marketing managerowie, a nawet internetowi sprzedawcy. Jedni wzmacniają widoczność marek i serwisów w wynikach wyszukiwania,...
Jaka agencja? Czym się kierować – Cena? Chemia? Portfolio? – kryteriów wyboru digitalowego partnera jest dużo. Sztuką jest dobry wybór, zwłaszcza, gdy coraz więcej prac jest outosurcowanych – powierzanych...
O zjawisku ekonomii przywilejów (na Zachodzie zwanej perkonomią) mówi się coraz częściej. Nagradzanie klienta stało się standardową formą jego usatysfakcjonowania, a przy okazji wzbudzania pożądania „po więcej”....
Blisko miliard stron internetowych na świecie stanowi o potencjale sieci. Przepisów na zbudowanie serwisu internetowego jest wiele. Podobnie jak gotowych platform i technologii internetowych. Ale to nie one powinny być celem i...
Jak skutecznie planować działania promocyjne i pozyskiwać klientów w internecie na linii Business-to-Business? Blisko 25 mln internautów w Polsce. 3 na 4 gospodarstwa domowe korzystają z sieci. Internet staje się drugim,...