-
21-05-2015 |
Premium |
innowacje, marketing, trendy biznesowe
Znamy już wyznawców życia, gdzie liczy się „tu i teraz”. Rodzi się nam jednak inna kategoria konsumentów. Ci nowi są żądni stałej gratyfikacji w postaci doświadczeń, przeżywania tego co było z nadzieją...
więcej
-
21-05-2014 |
Premium, Slider-home |
konsumenci, trendy biznesowe
F-faktor, którego nazwa bierze się od angielskich słów: friends (przyjaciele), fans (sympatycy) i followers (naśladowcy), oznacza strefę wpływów otoczenia zewnętrznego na decyzje zakupowe jednostki. A tym samym...
więcej
-
21-05-2014 |
Premium |
innowacje, trendy biznesowe
Bycie kamerdynerem, czyli brand butlerem oznacza asystowanie konsumentom niemalże dwadzieścia cztery godziny na dobę. Marka rozwijając swoje kamerdynerskie umiejętności musi inwestować i rozwijać szereg narzędzi i...
więcej