-
17-01-2017 |
Premium, Slider-home |
innowacje, konsumenci
O zjawisku ekonomii przywilejów (na Zachodzie zwanej perkonomią) mówi się coraz częściej. Nagradzanie klienta stało się standardową formą jego usatysfakcjonowania, a przy okazji wzbudzania pożądania „po więcej”....
więcej
-
03-01-2017 |
Premium |
WWW
Blisko miliard stron internetowych na świecie stanowi o potencjale sieci. Przepisów na zbudowanie serwisu internetowego jest wiele. Podobnie jak gotowych platform i technologii internetowych. Ale to nie one powinny być celem i...
więcej
-
15-12-2016 |
Premium |
E-marketing b2b
Jak skutecznie planować działania promocyjne i pozyskiwać klientów w internecie na linii Business-to-Business? Blisko 25 mln internautów w Polsce. 3 na 4 gospodarstwa domowe korzystają z sieci. Internet staje się drugim,...
więcej
-
07-12-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, konsumenci, trendy biznesowe
Wraz z postępującą urbanizacją, której konsekwencją jest dynamiczny wzrost liczby mieszkańców wielkich miast i metropolii, marketerzy wyłaniają nową kategorię konsumencką – tzw. citysumerów. Pod tym pojęciem...
więcej
-
01-12-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, trendy biznesowe
10 wysoko cenionych, innowacyjnych pomysłów, które mają szanse na ewolucję biznesu w różnych kategoriach i dziedzinach…. 1. Elektryczne rowery Fiata Włoski Fiat pokazał swoje ekologiczne oblicze i faktyczną troskę o...
więcej
-
21-10-2016 |
Premium, Slider-home |
innowacje, trendy biznesowe
Dotychczas spotykaliśmy się z innowacjami, które w lepszy lub gorszy sposób łączyły fizyczne produkty z wirtualną rzeczywistością – tzw. Internet of things. Teraz nadszedł czas by zrobić krok naprzód w zakresie...
więcej
-
21-05-2016 |
Premium |
innowacje, konsumenci, marketing
Radykalni aktywiści identyfikowani zwykle jako anarchiści i ortodoksyjni ekolodzy stymulują innowacje przyczyniając się do tworzenia nowych rynków, produktów i usług… Aktywiści walczący ze status quo odgrywają tyle...
więcej
-
21-05-2015 |
Premium |
innowacje, marketing, trendy biznesowe
Znamy już wyznawców życia, gdzie liczy się „tu i teraz”. Rodzi się nam jednak inna kategoria konsumentów. Ci nowi są żądni stałej gratyfikacji w postaci doświadczeń, przeżywania tego co było z nadzieją...
więcej
-
21-05-2014 |
Premium, Slider-home |
konsumenci, trendy biznesowe
F-faktor, którego nazwa bierze się od angielskich słów: friends (przyjaciele), fans (sympatycy) i followers (naśladowcy), oznacza strefę wpływów otoczenia zewnętrznego na decyzje zakupowe jednostki. A tym samym...
więcej
-
21-05-2014 |
Premium |
innowacje, trendy biznesowe
Bycie kamerdynerem, czyli brand butlerem oznacza asystowanie konsumentom niemalże dwadzieścia cztery godziny na dobę. Marka rozwijając swoje kamerdynerskie umiejętności musi inwestować i rozwijać szereg narzędzi i...
więcej