-
10-12-2019 | Konsument, Marketing | e-commerce, innowacje, konsumenci
Zara wdraża globalnie aplikację rozszerzonej rzeczywistości (AR) w swoich 120 flagowych sklepach na całym świecie począwszy od 18 kwietnia. Flagowa marka Inditexu – Zara wprowadza na rynek mobilną aplikację...
więcej -
13-03-2017 | Marketing | e-commerce
PriceOptimizer.com to amerykański start-up, który oferuje branży e-commerce łatwy sposób na optymalizację cen. Tak jak IBM Watson wspólnie z Hermes automatyzuje politykę cenową z naciskiem na utrzymanie marży, tak nawet...
więcej -
20-01-2017 | Marketing | innowacje, marketing, promocja i reklama
Szwedzki apteka Apotek Hjartat stworzyła innowacyjną kampanię mająca na celu nakłonienie do rzucenia palenia. Gdy tylko ktoś pali w pobliżu, blillboard identyfikuje „dymiący problem”, a następnie wyświetla...
więcej -
01-01-2017 | Marketing, Slider-home | promocja i reklama
Większość problemów wynika z faktu niedopasowania kreacji do specyfiki medium, jakim jest internet. Dodatkowo na niekorzyść efektywności kreacji reklamowej działa niechęć do wykorzystywania narzędzi badawczych, które...
więcej -
01-01-2017 | Marketing | innowacje, promocja i reklama, social media
Kate’s Goodness to aplikacja, w której umieszczane są przydatne wskazówki dla podróżników. Przyjazd do nowego i nieznanego miasta może być bardzo stresujący. Człowiek nie wie gdzie ma iść, gdzie warto coś zjeść a...
więcej -
25-12-2016 | Marketing | innowacje, marketing, social media
Raynforest to platform stworzona dla recenzentów, którzy mogą zarabiać na testowaniu produktów znanych marek. Od jakiegoś czasu media społecznościowe stały się miejscem zatrudnienia wielu osób na całym świecie. Firmy...
więcej -
04-02-2015 | Marketing | badania, innowacje, konsumenci, marketing
Amelia to wirtualna konsultantka, która dzięki sztucznej inteligencji potrafi rozszyfrować, w jakim nastroju jest osoba, z którą rozmawia. Praca z klientami może być stresująca i niewdzięczna. Ludzie lubią dzwonić do...
więcej -
15-01-2015 | Marketing | innowacje, marketing, trendy biznesowe
Japoński startup SpaceMarket korzysta ze znanej formy Airbnb do oferowania oraz przestrzeni pod konkretny cel. Airbnb to pomysł dzielenia się tym, co mamy. Pierwsze były serwisy takie jak PandaBed oraz forebear. Pozwalały...
więcej -
14-01-2015 | Marketing | e-commerce, innowacje
Popcart to serwis, który po prowadzeniu do niego przepisu na konkretne danie sam ustala listę zakupów i realizuje zamówienie. Popcart to rewolucyjny pomysł na dostarczanie produktów spożywczych. Wystarczy tylko wprowadzić...
więcej -
05-01-2015 | Marketing | badania, marketing, trendy biznesowe
XOX wykorzystuje specjalne opaski biometryczne, aby przewidzieć reakcję tłumu w czasie rzeczywistym. Badania opinii klientów to podstawowa metoda na poznanie ich preferencji oraz odczuć, co do konkretnego produktu. Niestety,...
więcej