PriceOptimizer - dane dla e-commerce

Jak zidentyfikować najlepsze ceny w e-commerce?

13-03-2017 | Marketing

PriceOptimizer.com to amerykański start-up, który oferuje branży e-commerce łatwy sposób na optymalizację cen.

Tak jak IBM Watson wspólnie z Hermes automatyzuje politykę cenową z naciskiem na utrzymanie marży, tak nawet małe sklepy internetowe mają szasnę na zastosowanie sztucznej inteligencji i łatwe zarządzenie cenami produktów.

PriceOptimizer – co to i dla kogo?

Platforma PriceOptimizer analizuje historyczne dane dotyczące sprzedaży w sklepach branży e-commerce aby zidentyfikować optymalną cenę.

Platforma oferuje usługę „najlepszej ceny” by zoptymalizować sprzedaż, zysk i przychody prezentując dane w postaci przyjaznych wykresów ułatwiających podjęcie decyzji odnośnie finalnego kosztu dla klienta.

Właściciele online’owych biznesów mogą w ten sposób nie tylko zwiększyć konwersję, ale także utrzymać zakładany wolumen sprzedaży bez ryzyka realizacji straty.

Technologia, dane i big data

Technologia PriceOptimizer pozwala jej użytkownikom obserwować jak produkty sprzedają się w czasie rzeczywistym i reagowanie w oparciu o dane, które są prezentowane w ramach udostępnianego panelu. To pozwala wyeliminować ryzyko bazowania wyłącznie na intuicji i osobistych przekonaniach.

Twarde dane muszą być podstawą kształtowania polityki sprzedażowej firmy. Dzięki temu każdy e-sklep ma możliwość zastosowania preferowanej strategii nastawionej na maksymalizację KPI w przyszłości.

Więcej na www.priceoptimizer.com

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »