PriceOptimizer.com to amerykański start-up, który oferuje branży e-commerce łatwy sposób na optymalizację cen.
Tak jak IBM Watson wspólnie z Hermes automatyzuje politykę cenową z naciskiem na utrzymanie marży, tak nawet małe sklepy internetowe mają szasnę na zastosowanie sztucznej inteligencji i łatwe zarządzenie cenami produktów.
PriceOptimizer – co to i dla kogo?
Platforma PriceOptimizer analizuje historyczne dane dotyczące sprzedaży w sklepach branży e-commerce aby zidentyfikować optymalną cenę.
Platforma oferuje usługę „najlepszej ceny” by zoptymalizować sprzedaż, zysk i przychody prezentując dane w postaci przyjaznych wykresów ułatwiających podjęcie decyzji odnośnie finalnego kosztu dla klienta.
Właściciele online’owych biznesów mogą w ten sposób nie tylko zwiększyć konwersję, ale także utrzymać zakładany wolumen sprzedaży bez ryzyka realizacji straty.
Technologia, dane i big data
Technologia PriceOptimizer pozwala jej użytkownikom obserwować jak produkty sprzedają się w czasie rzeczywistym i reagowanie w oparciu o dane, które są prezentowane w ramach udostępnianego panelu. To pozwala wyeliminować ryzyko bazowania wyłącznie na intuicji i osobistych przekonaniach.
Twarde dane muszą być podstawą kształtowania polityki sprzedażowej firmy. Dzięki temu każdy e-sklep ma możliwość zastosowania preferowanej strategii nastawionej na maksymalizację KPI w przyszłości.
Więcej na www.priceoptimizer.com
Zobacz także
» Marketing » Jak zidentyfikować najlepsze ceny w e-commerce?
« Boarding KLM – pokaż swoją twarz Agencja interaktywna – jak wybrać i współpracować przy projektach online? »