Opaska odczytująca emocje klienta

05-01-2015 | Marketing

XOX wykorzystuje specjalne opaski biometryczne, aby przewidzieć reakcję tłumu w czasie rzeczywistym.

Badania opinii klientów to podstawowa metoda na poznanie ich preferencji oraz odczuć, co do konkretnego produktu. Niestety, czasami bardzo ciężko przeprowadzić tego typu badania i otrzymać miarodajne wyniki. Z pomocą przyszły opaski XOX, która za pomocą badań biometrycznych pozwalają przewidzieć to, jak zareaguje grupa konsumentów.

Pierwsze testy bardzo obiecujące

Brytyjska firma stworzyła urządzenie wyposażone w wiele czujników, które mierzą puls, temperaturę ciała, szybkość oddechu itp. Opaski były testowane na ostatnich Saatchi & Saatchi New Directors Showcase 2014 i wyniki były zaskakująco trafne. Grupa uczestników została poproszona o założenie XOX oraz obejrzenie kilku reklam. W opaskach zostały zamontowane specjalne diody, które zmieniają kolor w zależności od nastroju użytkownika. Podczas oglądania reklam mierzono wskaźniki biometryczne każdej osoby i w ten sposób ustalano jak reaguje na konkretny przekaż płynący z reklamy.

Technologia XOX może być przełomowa w dostosowywaniu treści prezentowanych dużym grupom ludzi. Organizatorzy eventów będą mogli w ten sposób przewidzieć reakcję tłumu i odpowiednio planować wydarzenia.

Na podstawie: www.xoxemotionaltech.com

Pin It

Zobacz także

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

« »