Giełda przestrzeni

15-01-2015 | Marketing

Japoński startup SpaceMarket korzysta ze znanej formy Airbnb do oferowania oraz przestrzeni pod konkretny cel.

Airbnb to pomysł dzielenia się tym, co mamy. Pierwsze były serwisy takie jak PandaBed oraz forebear. Pozwalały one na łatwe znalezienie miejsca do przenocowania. W bazach portali zajmujących się tego typu działalnością obecnie znajduje się ponad 800 000 pokoi do wynajęcia. Zupełnie inaczej do tematu podeszli twórcy SpaceMarket.

Serwis pozwala na łatwe znalezienie przestrzeni, która zostanie wykorzystana pod konkretny event. Usługa jest skierowana do zamożnych klientów indywidualnych oraz firm, które organizują duże przedsięwzięcia. Obecnie w serwisie znajduje się 775 ofert wynajmu przestrzeni użytkowych.

Idealne na szkolenia

Firmy zazwyczaj mają problem ze znalezieniem miejsca na przeprowadzenie szkolenia. Nie wystarcza już sala konferencyjna. Dobrze jest, gdy ośrodek udostępnia boiska, baseny, Spa, przeloty helikopterem lub inne tego typu kosztowne atrakcje. W Japonii modne ostatnio jest wynajmowanie domków w tradycyjnym stylu lub niezamieszkanych wysp. Dzięki SpaceMarket za odpowiednią opłatą to wszystko staje się możliwe.

Firma tworząca SpaceMarket ma zabezpieczenie w postaci 100 milionów jenów, co daje duże możliwości rozwoju aplikacji i stałego podnoszenia jej funkcjonalności.

Na podstawie: www.spacemarket.jp

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »