Kaszlący billboard

20-01-2017 | Marketing

Szwedzki apteka Apotek Hjartat stworzyła innowacyjną kampanię mająca na celu nakłonienie do rzucenia palenia. Gdy tylko ktoś pali w pobliżu, blillboard identyfikuje „dymiący problem”, a następnie wyświetla produkty, które pomogą zerwać z nałogiem.

Palenie, statystyki, zdrowie

Światowa Organizacja Zdrowia donosi, że używanie tytoniu zabija około sześciu milionów ludzi rocznie. I chociaż Szwecja może się szczycić jednym z najniższych wskaźników aktywnych palaczy w Europie to Apotek Hjartat ze Sztkohkolmu zdecydowała się na poprowadzenie kampanii rzucania palenia z Nowym Rokiem.

Billboard kaszle, gdy wykryje dym papierosowy.

Gdy zintegrowana czujka dymu wykryje dym, mężczyzna na reklamowej tablicy budzi się do życia, wydając ostry, duszący kaszel.

Reakcje palaczy są mieszane – jedni się uśmiechają, inni lekko zirytowani. W każdym razie osoby tak niepalące jak i palące cenią innowacyjność pomysłu. Doceniają przy tym oryginalną ideą interaktywnego billboardu.

Tablica reklamowa w roli detektora dymu znajduje się na ruchliwym placu Odenplan w Sztokholmie. Standardowo billboard kampanii prezentuje czarno-biały obraz człowieka.

Więcej na www.apotekhjartat.se

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »