Przez niektórych zwane Glowfungi jest narzędziem wykorzystującym blask nieszkodliwych bakterii. Zachodzące reakcje chemiczne mogą być wykorzystane przez marketerów jako nośnik komunikatów reklamowych. Jedyną ich wadą jest trwałość – maksymalna żywotność bakterii, a więc i przekazu wynosi 7 dni.
Agencja naturalnych mediów CURB, bo tak się każe tytułować, zaskakuje kolejny raz. Ostatnio mieliśmy okazję oglądać logo londyńskiego Akwarium pływające na powierzchni wody morskiej. Teraz próbuje przekonać marketerów do… bakterii!

Rys 1. Glowfungi – bakteria w marketingu
Aby stworzyć kreację reklamową w postaci świecącego dzieła, CURB dodaje bio-luminescencyjne bakterie Petriego do specjalnego żelu, który z kolei może być umieszczony na dowolnej powierzchni – wewnątrz i na zewnątrz.
Agencja zapewnia, że może stworzyć nośnik o dowolnych rozmiarach. Pojawiający się ogień jest naturalną reakcją na bakterie a chemikalia nie są wykorzystywane do tworzenia efektu fluorescencyjnego. Intensywny blask, który może trwać od jednego dnia do tygodnia uwzględnia projekty graficzne i kreatywne dostarczone przez klienta lub opracowane przez CURB
W ramach promocji autorskiego projektu, agencja przesłała próbkę umiejętności nowego narzędzia jako pozdrowienia z wakacji do 20 wybranych klientów wzbudzając skrajne emocje…
Więcej na www.curbmedia.com/what-we-do-glowfungi.asp
Foto: https://www.flickr.com/photos/niaid/5149398678
Zobacz także
» IDEA » Bakteria – nowe narzędzie marketingu
« 100% kod kreskowy Canon dla amatorów – szkolenia i warsztaty »