Sztuczna inteligencja w parze z modą to pomysł na nową aplikację Browzzin.
Zakupy modowe? Sztuczna inteligencja + zdjęcia
Browzzin dzięki Artificial Intelligence rozpoznaje obrazy online. Użytkownicy publikując grafiki online jednocześnie umieszczają informacja o sprzedawcach.
Jeśli post prowadzi do sprzedaży, użytkownik otrzymuje prowizję – od 4 do nawet 35 procent.
Łączenie obrazu z e-commerce
Prócz zakupów istnieje możliwość tworzenia katalogów w oparciu o publikowane fotosy. Dzięki temu użytkownicy mogą przeglądać całe lookbooki produktowe i nabywać produkty online.
Obecnie na platformie dostępnych jest ponad 2 miliony pozycji z oferty 10 000 marek. Browzzin ma nadzieję rozszerzyć swój katalog ofert do 200 000 pozycji tygodniowo.
E-commerce B2B i mobile
Sprzedawcy detaliczni mogą również zarejestrować się w witrynie PartnerApp Browzzin.
Firma aktywuje im funkcje reklamowe, aby finalnie mogli przyjmować zamówienia od klientów.
Sprzedawca niosący żądany produkt znajdujący się najbliżej aktualnej lokalizacji klienta, informuje go, aby mógł go odebrać.
„Zakupy w drodze” stają się niezwykle popularne. Zwłaszcza w takiej branży jak moda.
Tworzenie użytecznych aplikacji i korzystanie z mediów społecznościowych to aktualny i modny trend. Zarówno dla sprzedawców detalicznych, jak i kupujących.