obviously-zapomnij-o-zapominaniu

Zapomnij o… zapominaniu!

01-03-2017 | IDEA

Date (nie Data!) Management Platform wyśle kwiaty i uchroni Cię od stresu związanego z pamiętaniem o ważnych rocznicach, świętach czy wydarzeniach.

Obviously jak DMP

Dwóch młodych brytyjskich przedsiębiorców uruchomiło start-up Obviously. Po co? By już nie zapominać! Komu nie zdażyło się przegapić istotnej daty urodzin lub innego ważnego wydarzenia? To właśnie stąd idea zarządzania i przetwarzania dat z opcją automatycznego wysyłania pod wskazany adres kwiatów. Ściślej – personalizowanych bukietów z odpowiednią adnotacją.

Jak to działa?

Użytkownik zakłada konto w systemie, eksportuje do aplikacji kalendarz zawierający istotne daty. Te są przyporządkowane do rocznic i wydarzeń związanych z konkretnymi osobami. Każdy z takich rekordów może być szczegółowo opisany osobistymi cechami adresata – lubi czy nie lubi otrzymywać kwiaty? jakie są jego ulubione kolory? Jednak przede wszystkim system wysyła powiadomienia o zbliżającej się ważnej dacie wraz z prośbą o przygotowanie osobistej wiadomości do odbiorcy.

Ile to kosztuje?

Obviously jak każdy start-up oferuje różne opcje i pakiety cenowe. Koszty zaczynają się od 35 funtów za każdy jeden kwiatowy bukiet. Zamiennikiem bukietu może być inny podarunek.

Subskrypcja w praktyce

Od tamponów po wina usługi subskrybowanych usług e-commerce stają się z dnia na dzień coraz bardziej popularne. Przyzwyczajenie odbiorcy, a przede wszystkim wyręczenie go od każdorazowo podejmowanej decyzji to kluczowe benefity tego typu usług.

 

Więcej na www.obviously.io

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »