Cyfrowy billboard reagujący na podjeżdżające pociągi

10-12-2014 | IDEA

W Szwecji powstała niesamowita reklama produktów do pielęgnacji włosów. Pomysł jest na tyle ciekawy, ze nie sposób przejść obok niej obojętnie.

Szwedzka marka Apotek stworzyła całkiem interesująca instalację, aby wypromować swoje produkty do pielęgnacji włosów z serii Strapline. Hasło przewodnie całej akcji brzmi „Ożyw swoje włosy”. Cyfrowa reklama została zamontowana na stacjach kolejowych i wyposażono ją w specjalne sensory, które rejestrują moment podjechania pociągu. Kiedy pociąg podjeżdża do peronu włosy modelki pozującej na ekranie zaczynają się rozwiewać.

Kreatywność ponad wszystko

Sam pomysł tego typu instalacji nie jest niczym bardzo oryginalnym ani skomplikowanym w wykonaniu. W tym przypadku jednak liczy się kreatywność i dobry pomysł. Reklama przede wszystkim budzi zainteresowanie przechodniów, a to jest przecież jej najważniejsze zadanie. Po raz kolejny udowodniono, że dobry i ciekawy pomysł w połączeniu z najnowszą technologią są w stanie stworzyć skuteczną reklamę nawet w miejscu pozornie tak niemarketingowym jak dworzec.

Akcja firmy Apotek okazała się wielkim sukcesem a sprzedaż produktów do pielęgnacji włosów znacznie wzrosła po zamontowaniu „inteligentnych” billboardów w Sztokholmskim metrze.

Na podstawie: www.mashable.com

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »