Chcąc wskrzesić wizerunek podróży biznesowych z klasą, Heineken sprzymierzył się z agencją projektową UXUS, w celu stworzenia lotniskowej poczekalni, która dawałaby wytchnienie od chaosu panującego przy bramkach terminali.
Poczekalnia Heinekena otwarta na międzynarodowym lotnisku Newark Liberty w grudniu 2008 roku, w sposób równy i demokratyczny obdarowuje podróżujących luksusami zarezerwowanymi zazwyczaj jedynie dla podróżujących klasą pierwszą i biznes.
Połączenie prywatnych kącików do rozmów, nadzwyczaj białych skórzanych kanap, kulistych instalacji świetlnych i zielonych aluminiowych stołów ma oddawać współczesny smak marki.
Oprócz Heinekena, w barze są serwowane (z kranu!) różnorodne inne rodzaje piwa, obok w pełni wyposażonego koktajl baru.
Pomimo, że międzynarodowe lotnisko w Hong Kongu posiada swój własny Bar Hainekena od jakiegoś czasu, to właśnie Newwark jest czymś więcej niż „poczekalnią”. Oferuje takie udogodnienia jak wi-fi, filmy i innego rodzaju rozrywkę.
Jeżeli tylko budżet na rozwój marki Heineken na to pozwoli, miejsca tego typu będą się rozwijać i powstawać kolejne. Na pewno są warte naśladowania i stanowią ciekawy sposób na kreowanie przyjaznego klientowi wizerunku marki!
Więcej na: www.heineken.com, www.uxusdesign.com
Foto: https://www.flickr.com/photos/rhodes/2181258
Zobacz także
» IDEA » Podniebny Heineken