Towarzystwo ubezpieczeniowe Beagle Street ruszyło właśnie ze swoją nową kampanią Positive Prints. Jej celem jest zmiana nudnych i zawiłych dokumentów polisy na ilustrację, które każdy może powiesić na ścianie.
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że tradycyjny model biznesowy może już niedługo wyczerpać się i zacząć być postrzegany, jako archaiczny. Dlatego właśnie najwięksi gracze szukają nowych rozwiązań mających na celu dostarczenie klientom czegoś niesamowitego. Ostatnio głośno było o banku ABN Amro, który pomagał swoim klientom w sprzedaży domu poprzez budowanie w nim specjalnej kolejki. Potencjalni nabywcy mogli przejechać się po domu i zwiedzić go z pokładu wagonika. Kolejnym tego typu działaniem jest nowa akcja Positive Prints, której autorem jest towarzystwo ubezpieczeniowe Beagle Street. Polega ona na zamianie nudnych dokumentów polisy na sztukę użytkową.
Sposób na zapominalskich
Ubezpieczenie na życie jest poważnym biznesem ze względu na ryzyko oraz wieloletni przebieg. Często również występują problemy ze znalezieniem polisy w przypadku, gdy trzeba z niej skorzystać. Brytyjska firma znalazła sposób na to jak sprawić, by ich działalność była nieco bardziej pozytywna. W porozumieniu z artystami takimi jak Rose Blake, Supermundane i RUDE firma postanowiła przygotować na odwrocie każdej polisy grafikę z napisem „enjoy life”. Dzięki temu klient może oprawić swoje dokumenty i powiesić je na ścianie. W przypadku potrzeby skorzystania z polisy od razu będzie wiadomo gdzie się ona znajduje.
Akcja okazała się wielkim sukcesem a Beagle Street już opracowuje nowe grafiki dla świeżo ubezpieczonych klientów.
.Na podstawie: www.beaglestreet.com
Zobacz także
» IDEA » Polisa w formie sztuki
« Sklep, w którym najważniejsze są perfumy Foreverism, czyli rzeczywistość niedokończona »