ubezpieczyciel dla kierowców

W trosce o klienta…

20-05-2014 | IDEA

Holenderski ubezpieczyciel kierujący głównie swoją ofertę dla kobiet wprowadził właśnie do oferty nową, skądinąd użyteczną dla obu stron usługę. Gdy tylko warunki pogodowe mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, firma Onna-onna zaczyna działać.

Idea jest prosta. Polega na wysyłaniu powiadomień SMS do klientów z poradami jak zachować się na drodze przy aktualnie występującej sytuacji meteorologicznej. Gdy tylko aura okazuje się być bardzo uciążliwa ze względu na obfite opady śniegu czy ulewny deszcz, ubezpieczyciel nie ma oporów przed wysłaniem alarmów mających wzmocnić czujność kierowcy. W skrajnych przypadkach nawet sugeruje zaprzestanie jazdy lub porzucenie auta do czasu poprawy pogody!

Firma bazuje na prognozach pogody uzyskanych z National Meteorological Institue. Każdy klient wyrażający zgodę na przekazywanie informacji drogą SMS może korzystać z usługi bezpłatnie.

Onna-onna promuje przy tym – a może przede wszystkim – swój wizerunek jako troskliwego i dbającego o bezpieczeństwo kierowców na drogach ubezpieczyciela. Filantropijne podejście z jednej strony ogranicza wypadki powodowane oblodzeniem, gwałtownym burzom z piorunami czy innym zdarzeniom atmosferycznym. Z drugiej, przekłada się bezpośrednio na ryzyko i szkodowość klientów wpływających na wynik finansowy ubezpieczyciela; bo przecież mniej wypadków = większy zysk.

Holenderska firma na tym zapewne nie poprzestanie. Już zapowiada, iż po testowym okresie zamierza oferować drogą SMS-ową dodatkowe benefity i zniżki dla swoich klientów.

Przykład Onna-onna jest wart naśladowania. Przy niskich kosztach dostarcza użyteczne informacje zainteresowanym klientom, przy okazji budując pożądany wizerunek troskliwej firmy…

Więcej na: www.onna-onna.nl

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »