Komentarze na temat produktu zawarte w kodzie kreskowym

21-11-2014 | Marketing

Japoński startup Research & Innovation zajmujący się badaniami rynku opracował sposób na dołączanie do kodów kreskowych opinii o produktach. Jest to wielka pomoc dla przedsiębiorców, którzy mogą śledzić komentarze na temat ich towarów.

Media społecznościowe to niesamowite narzędzie, które daje konsumentom nieograniczoną możliwość wyrażania opinii na temat produktów, z których korzystają. Niestety, komentarze są często chaotyczne i nieuporządkowane. Jakiś czas temu projekt OpenLabel pomagał klientom informować sprzedawców o niedogodnościach, jakie napotkali korzystając z konkretnych produktów. Dzisiaj Japoński startup R&I korzystający z tej samej technologii daje możliwość dowolnego wyrażania opinii i dołączania jej do kodu kreskowego dowolnego towaru

Szybciej i łatwiej

Ankiety i badania nad grupami docelowymi są kosztowne, czasochłonne i przede wszystkim trudne do zorganizowania. Dzięki programowi Mycomment klienci są nagradzani darmowymi produktami lub nawet gotówką za przesyłanie swojej opinii. Co najlepsze, mogą to zrobić bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko zeskanować kod kreskowy danego towaru i dodać komentarz oceniający jego właściwości. Informacja zostaje wysłana do R&I, które pomaga swoim partnerom biznesowym poprawiać jakość ich produktów.

Baza cennych danych

System pomaga firmom w szybki sposób zapoznać się z tym, co klienci mówią o ich produktach bez konieczności śledzenia mediów społecznościowych. Na podstawie danych mogą również organizować nowe kampanie reklamowe oparte na komentarzach konsumentów.

Na podstawie:www.r-n-i.jp

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »