TriKaemik

Reklama i CSR, czyli mobilne bilboardy

20-05-2014 | Marketing

Instict połączyła siły z operatorem telefonii komórkowej z Ghany – Zain Ghana, który stał się głównym sponsorem przedsięwzięcia. Testowy produkt o nazwie TriKademiK jest trycyklem obrandowanym przez afrykańskiego operatora, którego społecznie pożyteczna funkcja sprowadza się do odwożenia młodszych dzieci do oddalonych od ich miejsca zamieszkania szkół.

Inicjatywa została uruchomiona w dwóch regionach Ghany i każdego dnia umożliwia dzieciom dotarcie i powrót ze szkoły. Dodatkowo stworzono dziesięć miejsc pracy dla kierowców trycyklów. Poza “szkolnym” wykorzystaniem wehikułu, służy on także za środek transportu różnego rodzaju towarów. Szkolenia dla kierowców trycykli zapewnia firma Instinct i są one bezpłatne.

Ostatnio uruchomiono kolejną inicjatywę o charakterze komercyjno-społecznym, w regionie Koforidua. W tym przypadku sponsorem jest producent napojów orzeźwiających Voltic, będący częścią grupy SAB Miller. Dzięki temu przedsięwzięciu kolejne 55 dzieci może korzystać z nauki szkolnej, a 10 mężczyzn znalazło pracę.

Instinct planuje dalszy rozwój idei wykorzystania trycyklu w reklamie i na rzecz społeczeństwa. Inne regiony Ghany zostaną objęte projektem, a 7200 dzieci dzięki temu trafi do szkół. Wzrośnie również poziom zatrudnienia kierowców do 1200 osób.
Trudno sobie wyobrazić lepsze połączenie celów biznesowych ze społecznymi potrzebami mieszkańców tego konkretnego regionu.

Więcej na www.sociallyintelligentmarketing.com/products/8-trikademik
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »