Znikająca podłoga sposobem na promocję

31-10-2014 | Marketing

Amerykańska firma produkująca sprzęt sportowy wpadła na niesamowity pomysł kampanii promocyjnej. Akcja nazywa się „Never Stop Exploring” i została tymczasowo wprowadzona do sklepów w Korei.

Zdziwienie klientów jest ogromne, gdy podczas zakupów nagle podłoga pod ich stopami zaczyna się cofać otwierając przed sobą „przepaść”. Jedynym wyjściem z sytuacji jest wspinaczka po ścianie wyposażonej w specjalnie przygotowane do tego uchwyty. Celem akcji nie jest jednak tylko zmuszenie ludzi do ruchu. Pod sufitem, bowiem wisi najnowszy model kurtki, która jest nagrodą. Klienci są informowani, że mają 30 sekund na dotarcie do niej. Wszyscy, którym uda dokonać się tego trudnego wyczynu nie przekraczając limitu czasowego zostają szczęśliwymi posiadaczami wysokiej jakości kurtki.

Cała akcja jest bardzo dobrym pomysłem, ale zastanawiająca jest jej kwestia prawna. Co, jeżeli dany klient nie ma ochoty się wspinać? Jak wygląda przebieg zabawy w przypadku osób z nadwaga lub w podeszłym wieku? Jak firma zachowa się, jeżeli ktoś zostanie ranny podczas zabawy? Pomimo tylu wątpliwości akcja „Never Stop Exploring” bardzo szybko stała się hitem, a w ciągu 15 dni filmik z przebiegu zabawy zdobył 2,3 miliona wyświetleń.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Pin It

Zobacz także

« »